Thursday, June 9, 2005

Meander path of my life

Jam kat hand phone nih dah pukul 320am. Mata aku masih tak boleh nak lena. Aku macam bermimpi terima msg dia tadi. Argh... 4 tahun yang sia-sia. Aku harap panas hingga ke petang.
Tapi pagi-pagi lagi langit dah mendung dan bumi dah pun basah di timpa hujan. Aku dah lepaskan dia. Aku fikir itu yang terbaik buat kami. Dan itu jugalah pilihan dan keputusannya.
Aku tak mampu nak buat apa-apa.“Usah mengharap pada sesuatu yang tak pasti dan yang tidak akan menjadi pasti...”

Apa yang berlaku pada aku ni menguatkan lagi rasa percaya aku pada ayat dalam Kalam Allah,
“Sesungguhnya wanita yang solehah itu tempatnya disisi lelaki yang soleh.”
Insya Allah... Aku pasti dia akan dapat seorang teman yang lebih baik dan sempurna dari diri aku. Because I know she deserve.

Aku lewat pagi ni.Aku tak sedar pukul berapa aku terlelap pagi tadi. Yang pasti aku masih terpinga-pinga dengan apa yang dah berlaku. Yang pasti juga hati ni rasa pilu. Masih segar lagi dalam ingatan aku. Bagaimana aku dengan dia mula-mula bersama. Waktu tu, aku baru habis matrik kat Kuala Pilah dan dia pulak dah masuk ke UiTm,Jengka. 23 April 2001. Aku propose dia. Aku ni tak gentleman. Aku propose dia through hand phone jer. A week after, aku jumpa dia. Aku bawakan 3 kuntum roses untuk dia dan kami ke sogo. Hang around. Waktu tu, aku naik LRT lagi. Dan hubungan kami ketika tu flow smoothly je. Argh!!!
Stress…
Frustrated…
Hopeless…
Lonely…
Feeling damn sad…
Regret…

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home