Thursday, December 8, 2005

Mix up

Lepas subuh jadi rutin buat aku tidur semua sejak beberapa minggu ni...suddently aku terjaga, aku terus bingkas bangun dr katil dan terus mandi dan bersiap ke UM.Aku mimpi yang paper corporate taxation aku failed. Memang aku lost confident dan predict yang aku akanrepeat paper nih next semester since aku miscaluculate a few things dalam calculation aku exam paper ni.Tapi berkat doa mak dan ayah, it was beyond my expectation and i got grade B for this paper. praised to Allah.

Nearly 3 bulan lebih aku tak jumpa sahabat baik aku daus, rindu giler kat dia.:P dari lepas zuhur sampai kul 8pm tadi baru aku balik.Itu pun sebab aku dah ada hal nak kena settle. Tadi kuar ngan daus sempat gak pi makan, burak-burak dan merayau sana sini sambil settlekanhal dia dan hal aku.

Insya Allah this saturday aku,din,fina ngan elyn nak pi bbq kat sungai...so tadi lepak ngan diorang kat McD and made a plan for this weekend.Lamanya tak mandi sungai, sure seronok...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home