Saturday, July 23, 2005

Kacau

Aku risau...
Aku khuatir...
Jiwa dan pemikiran aku bercelaru. Dah 2 3 kali aku lihat mak termenung.Termenung jauh, hingga tiap kali aku tegur dan panggil; dia tak sedar akan panggilanku. Aku risau ya Allah... Aku takut, aku belum bersedia untuk menghadapi segala kemungkinan. Aku sedar yang mak semakin berusia. Aku belum bersedia untuk itu semua. Berilah aku ruang dan peluang untuk aku lunaskan tanggungjawabku padanya.

Agar dia dapat lihat aku berjaya. Agar dia dapat lihat aku berkeluarga. Ya Allah, dialah sumber kekuatanku agar aku mampu mengharungi kepahitan hidupku selama ni. Dia jualah yang sentiasa membakar semangat untuk aku terus lalui kehidupan ini. Aku belum bersedia. Bagaimanakah perjalanan hidupku nanti tanpanya. Bagaimana hari-hari yang bakal aku lalui tanpanya ya Allah. Moga Kau panjangkan umurnya dan moga Kau payunginya dengan rahmah dan keredhaanMu, ya Allah.

Amin

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home