Wednesday, July 6, 2005

Spring Cleaning

Fuhhh... (*_*)
For the rest of the day aku buat spring cleaning kat bilik aku. Dah siap drill book shelf yg aku beli kat IKEA dengan Daus isnin lepas alih sana... alih sini.... Siap!! Penat... the only word yg boleh aku describe ari ni. Lepas maghrib tadi aku teman mak ke Makro Cheras, mak nak beli barang sikit dan sebelum balik rumah kitorang tapau Chicken Chop dengan air mata kucing kat Moon's KITCHEN pandan indah. Aku makan sesuap dua jerk... mak suapkan... jangan marah. Hehehehe... Dalam pukul 930pm tadi aku dah kluar pi amik daus kat flat sam pen. Malam ni dia nak gerak balik Arau. huh!... balik dah member aku ke Campus. Boring la aku lepas ni. Kitorang sempat gak pi minum kat port kitorang kat Taman Tenaga. Mamat ni kata barang ciput, sekali nah!! Dengan gitar dia dan 2 beg bagak tak ingat... Ehehehe... Bas dia pukul 1130pm tadi. Erm... ni baru sampai rumah lah ni. So, tak tau nak wat pe.
zzzzZZzZ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home